#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v61
Raportează istoric
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
