#81193: "Flamethrower Tank close-assaulting Cave On Hill rolled only 1d"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
Yes. Move 163.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Yes. Move 163.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
Yes. Move 163.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
Yes. Move 163.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
Yes. Move 163.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Yes. Move 163.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v109
Raportează istoric
Here is the standard rule for Flamethrower Tanks, pasted from a PDF of the rulebook where they were introduced: "Armor units equipped with Flame Thrower weapons move and battle like a Standard Armor unit. However, in Close Assault Combat, the Armor unit's Battle Dice reduction in difficult terrain is limited to a maximum of 1."
Screenshot from rulebook: boardgamegeek.com/image/7342738/memoir-44-league
Please see also the Summary Card in the Memoir Game Cards Database: www.daysofwonder.com/memoir44/en/content/cards_compendium/?id=troop_13
FYI, I was playing this SFTF scenario to test whether it could be used in a tournament. This scenario was used in a tournament in Memoir Online in January 2014 without any problems reported. However, last night in BGA I found several errors in my playthrough. The Flamethrower Tank and Sniper errors were clear, unambiguous bugs based on the badges used on the units.
I also found a third error, regarding the landmines, which I emailed the scenario's designer about last night before reporting, to check my facts. I will submit a bug report on that if and only if I receive confirmation from the designer.
The scenario also includes a nonstandard rule with objective medals, but because that is nonstandard, I'm not reporting it. I also found errors in two other scenarios, but am not reporting them because they could have been omissions on the part of the designers.
Does this mean that all existing scenarios containing Flamethrower thank must be found and revised? (That would be challenging if scenario creators can't be found.) Or can the rule be implemented for standard armor with the badge?
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
