#6779: "He have no card but flies to the planet !"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v56
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Care e browserul tău?
Google Chrome v56
Raportează istoric
used card won't abandon immediately, it can be used the second time!
You can fly to an adjacent planet without using a card, it's in the rules and in the turn reference at the bottom of the page. So no bug here, since in move 10 El Raton flies to an adjacent planet. Note the different wording: you can *fly* without using a card, but only to an adjacent planet (including from the first to the last, see explanation in the turn reference in "how to play" section), or you can *jump* to any planet, but you have to use a card for this.
As for the other bug you mention:
- please don't mix different bugs in the same bug report. We must be able to close the bug report if it has been solved or if it's not a bug, and when players vote to confirm a bug, we need to know which bug they confirm.
- I'm not sure I understand, do you mean that when you used a card to make an action, it was not discarded, and you could use it for your second action? Which turn did this happen? I didn't see anything like that in the 20 first moves of this game.
I'll close this bug report, if the 2nd bug you mention is not related to the first and is really a bug, please open another bug report with the number of the table and the number of the move.
Regards
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
