#31406: "Game would not let me pay a rampart from my hand for prestige building"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
Clicked the La Madeleine card to play it
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
Clicked the La Madeleine card to play it
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
Game simply wouldn't accept my selection of the rampart card, which would have forced me to discard from my district
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Care e browserul tău?
Mozilla v5
Raportează istoric
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
