#26537: "'After the Storm' promo card clarity"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v86
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Care e browserul tău?
Google Chrome v86
Raportează istoric
The card allows one reroll as implemented.
You are only allowed to reroll your dice once. You only receive points for your diamonds and your gold coin, but twice the amount. You can go to skull island but you are still not allowed to reroll more than once. If you have more than 3 skulls after your reroll, you score according to the rules of skull island (but your turn still ends)
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
