#165652: "Player showing extra town key, when already used"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
No, he undid his turn to not break the rules.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
No, he undid his turn to not break the rules.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. • Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. • Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
No, he undid his turn to not break the rules.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
No, he undid his turn to not break the rules.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
No, he undid his turn to not break the rules.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. • Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
No, he undid his turn to not break the rules.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v135
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Player had one town, with the two town key town tile. He went up both water and earth track, but it still showed that he had one town key.
He then tested it out, and it allowed him to go up the third track, even though only having one town (two town keys).
He then made another town, and went up the track and still had one key remaining. • Care e browserul tău?
Google Chrome v135
Raportează istoric
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
