#160307: "Bathhouse should work with 1 tile in bag"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
145
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
145
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
145
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
145
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
145
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
145
• Care e browserul tău?
Google Chrome v132
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Care e browserul tău?
Google Chrome v132
Raportează istoric
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
