#120237: "Falsche Berechnung des Ergebnisses einer Runde"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Care e browserul tău?
Google Chrome v123
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Care e browserul tău?
Google Chrome v123
Raportează istoric
Das ist kein Fehler. Die Regel besagt: "Rundenende: Berechnet jetzt eure Punkte für diese Runde. DECKT
dazu noch verdeckt vor euch liegende Karten AUF..."
English:
This is no bug. According to the rulebook: "If you have 3 cards or less at the end of your turn, you must put them face down in front of you. These cards will not be played and WILL BE SCORED at the end of the
round." I agree that the english rulebook (other than the German version) forgot to mention that those cards have to be revealed at the end of the round, but how else could you score them?
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
