#104180: "My soldier who eliminated my ambush was not discarded"
Despre ce este vorba acest raport?
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Ce s-a întâmplat? Te rugăm alege de mai jos
Verificați dacă există deja un raport privind același subiect
Dacă da, te rugăm VOTEAZĂ pentru acest raport. Rapoartele cu cele mai multe voturi au PRIORITATE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descriere detaliată
-
• Te rugăm copiază/lipeşte mesajul erorii pe care îl vezi pe ecran, dacă apare vreunul.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Explică, te rugăm, ce ai vrut să faci, ce ai făcut, și ce s-a întâmplat
Yes, move 5
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Yes, move 5
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Ce a fost afișat pe ecran atunci când ai fost blocat (Ecran gol? O parte din interfața jocului? Mesaj de eroare?)
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Care parte din reguli nu a fost respectată de adaptarea BGA
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Se observă frauda când derulați reluarea? Dacă da, la a câta mutare?
Yes, move 5
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Care a fost acțiunea pe care ai vrut să o faci?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Ce ai făcut de ai produs această reacție/eroare?
Yes, move 5
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să faci asta (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• În ce etapă a jocului a apărut eroarea (care era instrucțiunea din acel moment) ?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Ce se întâmplă atunci când vrei să acționezi în joc (apare o eroare, un mesaj din partea jocului in partea de sus a ecranului, ...)?
Yes, move 5
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Descrieți, vă rugăm, problema de afișaj. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Va rugam copiati/lipiti textul afisat in engleza in locul limbii dumneavoastra. Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Este textul acesta disponibil în sistemul de traduceri? Dacă da, a fost tradus mai recent de 24 de ore?
Yes, move 5
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
-
• Vă rugăm să explicați sugestia exact și concis, astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Care e browserul tău?
Safari v16.1
Raportează istoric
- I killed my ambush with my soldier
- my soldier was not discarded
- I only gained ONE point instead of TWO
As stated in the initial report, the rules give this specific example:
"If your Soldier eliminates your Ambush, you gain
2 . 1 because your Soldier eliminated a card, and
1 because you have revealed your own Ambush.
Both cards are discarded, along with all on Ambush."
Also, if you read ambush's text, the first part is its effect when you reveal it when its turn comes (just like when you'd reveal any other card) so it doesn't take effect when killed and the second part says "eliminated by an OPPONENT's card" so it doesn't apply since you're not your opponent.
Adaugă ceva la acest raport
- Alt identificator de masă / de mutare
- A rezolvat F5 problema?
- Această problemă a apărut de mai multe ori? De fiecare dată? Ocazional?
- Dacă ai o captură de ecran cu acest bug (ceea ce îți sugerăm), poți folosi Imgur.com pentru încărcarea imaginii și pentru a pune link-ul aici.
